Antalyaspor, Galatasaray maçının hazırlıklarını sürdürdü

Antalyaspor, Galatasaray maçının hazırlıklarını sürdürdü

Spor Toto Süper Lig 25. haftası maçında deplasmanda Galatasaray ile karşılaşacak olan Antalyaspor, hazırlıklarını sürdürdü.

2019.03.05 16:13 - Son Güncellenme: 2019.03.05 16:13 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Antalyaspor, Galatasaray maçının hazırlıklarını sürdürdü

Kulüpten yapılan yazılı açıklamaya göre, teknik direktör Bülent Korkmaz, yönetiminde Atilla Vehbi Konuk Tesisleri'nde gerçekleştiren idman, düz koşu ve ısınma hareketlerinin ardından kuvvet-dayanıklılık çalışmalarıyla devam etti.

Kırmızı-beyazlı futbolcular, yaklaşık bir saat süreyle sırayla farklı istasyonlarda çalışma yaptı.

Antrenman, yarı sahada 3 takım halinde oynanan turnuva maçıyla sona erdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.03.05 16:13 - Son Güncellenme: 2019.03.05 16:13 - HABER MERKEZİ
A