Antalyaspor Başkanı Ali Şafak Öztürk saldırıya uğradı

Antalyaspor Başkanı Ali Şafak Öztürk saldırıya uğradı

Antalyaspor, misafir olduğu Atiker Konyaspor karşısında 9 kişiyle 1-1'lik skoru alıp bir puanla evine dönerken kırmızı beyazlıların başkanı Ali Şafak Öztürk, Konya Büyükşehir Belediye Stadı'nda maçı seyrettiği locasında saldırıya uğradı...

2017.02.12 19:58 - Son Güncellenme: 2017.02.12 21:02 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Antalyaspor Başkanı Ali Şafak Öztürk saldırıya uğradı

Konya'da istenmeyen olaylar yaşandı... Karşılaşmanın son düdüğünün ardından Antalyaspor Başkanı Ali Şafak Öztürk ve kırmızı beyazlı yöneticilerin bulunduğu tribünde olaylar çıktı. 9 kişi kalan rakipleri karşısında kaçan penaltı ve kaybedilen iki puanın ardından skora sinirlenen ev sahibi takım taraftarları, locadaki Antalyaspor yöneticilerine saldırdı.

Yaklaşık 50 otobüsle Konya'ya gelen taraftarlarıyla birlikte bir puanı kutlayan   ve yöneticilerin alkışları sonrası locaya saldırı olunca bir anda arbede yaşandı. Başkan Öztürk ve diğer yöneticileri öfkeli taraftarların saldırısından polis ekipleri güçlükle kurtardı.

Yaşanan arbedede ağır darbeler alan Antalyaspor yöneticileri polisler eşliğinde araçlara bindirilerek şehir dışına çıkarıldı. Antalyasporlu bazı yöneticilerin yanlarında eşleri ve çocukları da bulunuyordu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.12 19:58 - Son Güncellenme: 2017.02.12 21:02 - HABER MERKEZİ
A