Antalyaspor 2'de 2 yaptı
Antalyaspor, 2. hafta maçında kendi sahasında Gençlerbirliği ile karşılaştı.
2015.08.23 23:46 - Son Güncellenme: 2015.08.23 23:46 - Spor - HABER MERKEZİ
Sezon başında Eto'o'yu kadrosuna katan Antalyaspor, ligin 2. haftasında kendi sahasında Gençlerbirliği'ni 3-1 yendi.
36. dakikada El kabir'in golüyle 1-0 yenik duruma düşen Antalyaspor, 76. dakikada Lazarevic ve 88. dakikada Etame'nin golleriyle 2-1 öne geçti.
90. dakikada Eto'o'nun golüyle karşılaşma 3-1 Antalyaspor'un üstünlüğü ile sona erdi. Antalyaspor bu sonuçla puanını 6'ya çıkardı.