Antalya'ya yaz geldi
ANTALYA'da hava sıcaklığının 33 dereceyi bulması, sahilleri doldurdu. Kimileri şezlongda güneşlenirken, kimileri serin suların tadını çıkardı.
2013.04.27 16:14 - Son Güncellenme: 2013.04.27 16:14 - Güncel - HABER MERKEZİ
Sıcak havayla birlikte hafta sonunu fırsat bilenler, Konyaaltı Sahili'ne koştu. Şezlonglarda yatanlar güneşin, denize girenler ise Akdeniz'in serin sularının tadını çıkardı. Özellikle gençlerin ve çocukların doldurduğu sahilde yürüyüş yapmaya ve bisiklet sürmeye gelenler çoğunluktaydı.