Antalya'ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı'nda Onuralp kadrodan çıkarıldı

Antalya'ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı'nda Onuralp kadrodan çıkarıldı

FIBA 2027 Basketbol Dünya Kupası Elemeleri C Grubu'nda Bosna Hersek ve İsviçre ile karşılaşacak A Erkek Milli Takımı, hazırlıklarını sürdürmek üzere Antalya'da kampa girdi.

2026.06.23 17:36 - Son Güncellenme: 2026.06.23 17:36 - Güncel - DHA
A
Antalya'ya giden A Milli Erkek Basketbol Takımı'nda Onuralp kadrodan çıkarıldı

Milliler, 23-26 Haziran tarihleri arasında Antalya'da çalışmalarına devam edecek. Hazırlık süreci kapsamında yoğun bir antrenman programı uygulanacak.

Öte yandan A Milli Takım'da Onuralp Bitim, yaşadığı sakatlık nedeniyle kadrodan çıkarıldı. Türkiye Basketbol Federasyonu tarafından yapılan açıklamada, milli oyuncuya geçmiş olsun dilekleri iletilerek en kısa sürede sahalara dönmesi temennisinde bulunuldu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2026.06.23 17:36 - Son Güncellenme: 2026.06.23 17:36 - DHA
A