"Antalya'dan 3 puan ile dönmek istiyoruz"

"Antalya'dan 3 puan ile dönmek istiyoruz"

Bursaspor Basın Sözcüsü Selçuk Eren, Avrupa kupalarına katıma hedefleri doğrultusunda, hafta sonu deplasmanda Medical Park Antalyaspor ile yapacakları maçtan da mutlak galip ayrılmak istediklerini söyledi.

2013.04.16 17:58 - Son Güncellenme: 2013.04.16 17:58 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Antalya'dan 3 puan ile dönmek istiyoruz"

Bursaspor Basın Sözcüsü Selçuk Eren, Avrupa kupalarına katıma hedefleri doğrultusunda, hafta sonu deplasmanda Medical Park Antalyaspor ile yapacakları maçtan da mutlak galip ayrılmak istediklerini söyledi.

Eren, AA muhabirine yaptığı açıklamada, sezon başında belirledikleri, "ligi üst sıralarda bitirme, Avrupa kupalarından birine katılma" hedefleri doğrultusunda emin adımlarla ilerlediklerini, bu hedefe ulaşmak için lig sonuna kadar kalan maçlarda daha dikkatli olmaları gerektiğini kaydetti.

Beşiktaş karşısında 3-0'lık, Mersin İdmanyurdu deplasmanında 1-0'lık galibiyetlerle Avrupa kupaları yolundaki iki önemli engeli aştıklarını anlatan Eren, "Her geçen hafta maçlar daha da zorlaşıyor. Avrupa kupalarına katılma hedefimiz doğrultusunda Medical Park Antalyaspor maçından da mutlak galip ayrılmak istiyoruz. Eğer normal performansımızı sergilersek 90 dakika sonunda arzuladığımız sonuca ulaşacağımıza inanıyorum" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.16 17:58 - Son Güncellenme: 2013.04.16 17:58 - HABER MERKEZİ
A