Antalya'da 'sinirlendim' deyip, eşinin otomobilini yaktı!

Antalya'da 'sinirlendim' deyip, eşinin otomobilini yaktı!

Antalya'nın Serik ilçesi AB, karısının arabasını boş tarlada ateşe verdi. Daha sonra polisin giden AB, eşine sinirlendiği için aracı yaktığını söyledi. Yangında, araç değiştirilemez hale geldi.

2024.02.29 13:59 - Son Güncellenme: 2024.02.29 14:00 - Güncel - DHA
A
Antalya'da 'sinirlendim' deyip, eşinin otomobilini yaktı!

Olay, saat 11.30 sıralarında Serik ilçesi Akçaalan Mahallesi'nde meydana geldi. Boş tarlada bir otomobilin yandığını görenler 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbarla bölgedeki ekipler sevk edildi. İtfaiye ekibinin müdahalesiyle parça kontrolü" alındı. Araç tamamen kullanılamaz hale geldi.

Olay sürekli incelemeler devam ederken, polisin giden aracı sahibi A.B.'nin eşine sinirlendiği için arabasının ateşe baktığı öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.02.29 13:59 - Son Güncellenme: 2024.02.29 14:00 - DHA
A