Antalya'da ormanlık alanda yangın çıktı
Antalya'nın Serik ilçesinde, ormanlık alanda çıkan yangına müdahale ediliyor.
2026.01.19 19:51 - Son Güncellenme: 2026.01.19 19:51 - Güncel - AA
Sarıabalı Mahallesi'ndeki ormanlık alanda, henüz bilinmeyen nedenle yangın çıktı.
İhbar üzerine, bölgeye Antalya Orman Bölge Müdürlüğü, itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi.
Ekipler, alevleri kontrol altına almaya çalışıyor.