Antalya'da ormanlık alanda yangın çıktı

Antalya'da ormanlık alanda yangın çıktı

Antalya'nın Serik ilçesinde, ormanlık alanda çıkan yangına müdahale ediliyor.

2026.01.19 19:51 - Son Güncellenme: 2026.01.19 19:51 - Güncel - AA
A
Antalya'da ormanlık alanda yangın çıktı

Sarıabalı Mahallesi'ndeki ormanlık alanda, henüz bilinmeyen nedenle yangın çıktı.

İhbar üzerine, bölgeye Antalya Orman Bölge Müdürlüğü, itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi.

Ekipler, alevleri kontrol altına almaya çalışıyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2026.01.19 19:51 - Son Güncellenme: 2026.01.19 19:51 - AA
A