Antalya'da işçilerin kaldığı konteynerler yandı

Antalya'da işçilerin kaldığı konteynerler yandı

Antalya'nın Serik ilçesinde bir otelin inşaatında çalışan işçilerin kaldığı konteynerlerde yangın çıktı. 10 konteyner küle döndü.

2024.02.01 14:35 - Son Güncellenme: 2024.02.01 14:45 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Antalya'da işçilerin kaldığı konteynerler yandı

Serik ilçesine bağlı Belek Turizm Merkezinde yer alan bir otelin inşaatındaki konteynerlerde yangın çıktı. O sırada yemek molasında olan işçiler konteynerlerden eşyalarını kurtarmaya çalıştı. Haber verilmesi üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye ve polis ekibi sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin müdahalesi sonucu söndürülen yangında 10 konteyner kullanılamaz hale gelirken, herhangi bir yaralının olmadığı öğrenildi.

Konteynerlerde kalan işçiler ise, yemek molasındayken bir anda yangın çıktığını ve bazılarının eşyalarını son anda kurtarabildiğini söyledi.

Yaklaşık 500 kişinin kaldığı konteynerlerde çıkan yangınla ilgili polis inceleme başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.02.01 14:35 - Son Güncellenme: 2024.02.01 14:45 - HABER MERKEZİ
A