Antalya'da ilginç olay! Yolcular sitem edince otobüs şoförü aracı bırakıp gitti

Antalya'da ilginç olay! Yolcular sitem edince otobüs şoförü aracı bırakıp gitti

Antalya'da yolcular otobüs şoförüne klimaları açmadığı için sitem edince otobüs şoförü de otobüsü bırakıp gitti.

2023.07.13 14:32 - Son Güncellenme: 2023.07.13 14:33 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Antalya'da ilginç olay! Yolcular sitem edince otobüs şoförü aracı bırakıp gitti
00:22 Antalya'da ilginç olay! Yolcular sitem edince otobüs şoförü aracı bırakıp gitti

İLGİLİ VİDEO

Antalya'da ilginç olay! Yolcular sitem edince otobüs şoförü aracı bırakıp gitti

Antalya'da yaşanan olayda o anlar yolcu kamerasına an be an yansıdı. Şoförün sürücü koltuğundan indiği görüntüler kameraya yansırken vatandaşların şaşkınlıkları da yüzlerinden okundu.

KAMERALARA O ANLAR AN BE AN YANSIDI

Sosyal medyada paylaşılan görüntülerde Antalya'daki bir yolcu otobüsünde sürücünün aracını terk ettiği belirtildi. İddialara göre yolcuların otobüs şoförüne klimayı açmadığı için sitem ettiği söylendi.Duruma sinirlenen sürücünün de otobüsü terk ettiği görülüyor.

YOLCULAR NE YAPACAKLARINI ŞAŞIRDI

Yaşanan bu ilginç olayın ardından yolcular ne yapacaklarını şaşırdı. Kendi aralarında konuşan yolcuların şaşkınlıkları yüzlerinden okundu.  

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.07.13 14:32 - Son Güncellenme: 2023.07.13 14:33 - HABER MERKEZİ
A