Antalya'da ilginç olay! Yolcular sitem edince otobüs şoförü aracı bırakıp gitti
Antalya'da yolcular otobüs şoförüne klimaları açmadığı için sitem edince otobüs şoförü de otobüsü bırakıp gitti.
2023.07.13 14:32 - Son Güncellenme: 2023.07.13 14:33 - Güncel - HABER MERKEZİ
İLGİLİ VİDEO
Antalya'da ilginç olay! Yolcular sitem edince otobüs şoförü aracı bırakıp gitti
Antalya'da yaşanan olayda o anlar yolcu kamerasına an be an yansıdı. Şoförün sürücü koltuğundan indiği görüntüler kameraya yansırken vatandaşların şaşkınlıkları da yüzlerinden okundu.
KAMERALARA O ANLAR AN BE AN YANSIDI
Sosyal medyada paylaşılan görüntülerde Antalya'daki bir yolcu otobüsünde sürücünün aracını terk ettiği belirtildi. İddialara göre yolcuların otobüs şoförüne klimayı açmadığı için sitem ettiği söylendi.Duruma sinirlenen sürücünün de otobüsü terk ettiği görülüyor.
YOLCULAR NE YAPACAKLARINI ŞAŞIRDI
Yaşanan bu ilginç olayın ardından yolcular ne yapacaklarını şaşırdı. Kendi aralarında konuşan yolcuların şaşkınlıkları yüzlerinden okundu.