Antalya'da genci önce dövdüler sonra gasp ettiler

Antalya'da genci önce dövdüler sonra gasp ettiler

Antalya'nın Kepez ilçesinde, parkta tartıştığı 2 genç tarafından darp edilen Enes Erdem'in (18) telefonu ve sigarası gasp edildi. Erdem, başından yaralandı.

2022.12.15 15:14 - Son Güncellenme: 2022.12.15 15:14 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Antalya'da genci önce dövdüler sonra gasp ettiler

Olay, saat 12.30 sıralarında, Yeni Mahalle 2453 Sokak'ta meydana geldi. Parkta oturan Enes Erdem, yanına gelen 2 gençle tartıştı. Kısa sürede büyüyen tartışma sonrası Erdem, darp edildi. Şüpheliler, yere düşen Erdem'in telefonu ve sigarasını gasp edip kaçtı. Çevrede bulunanlar, 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bilgi verdi. İhbarla adrese gelen sağlık ekipleri, başından yaralanan Erdem'i ambulansla Kepez Devlet Hastanesi'ne götürdü. Polis, kaçan 2 şüpheliyi yakalamak için çalışma başlattı.

Görgü tanıklarından Merve Ağır, "Kavga ediyorlardı, ayırmaya çalıştım. Ben gelince üzerinden kalkıp kaçmaya başladılar. Peşlerinden kovaladık. Çocuk 'Sigaram ve telefonumu aldılar' diye ağlıyordu" dedi. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.12.15 15:14 - Son Güncellenme: 2022.12.15 15:14 - HABER MERKEZİ
A