Antalya'da bir ilk!
İsveç'i 2-1 yenen A Milli Futbol Takımı, 18 yıl sonra sahaya çıktığı Antalya'daki üçüncü maçında ilk galibiyetini aldı.
2016.03.25 08:41 - Son Güncellenme: 2016.03.25 08:41 - Spor - HABER MERKEZİ
Milliler, Antalya Atatürk Stadı'nda kaybettiği iki müsabakanın ardından, bu sezon hizmete giren Antalya Stadı'ndaki ilk milli maçta galip geldi.
Ay-yıldızlı ekip, Antalya'daki ilk iki milli maçında 31 Ekim 1984'te Finlandiya'ya 2-1, 21 Ocak 1998'de de Arnavutluk'a 4-1 mağlup olmuştu.