Antalya'da bir ilk!

Antalya'da bir ilk!

İsveç'i 2-1 yenen A Milli Futbol Takımı, 18 yıl sonra sahaya çıktığı Antalya'daki üçüncü maçında ilk galibiyetini aldı.

2016.03.25 08:41 - Son Güncellenme: 2016.03.25 08:41 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Antalya'da bir ilk!

Milliler, Antalya Atatürk Stadı'nda kaybettiği iki müsabakanın ardından, bu sezon hizmete giren Antalya Stadı'ndaki ilk milli maçta galip geldi.

Ay-yıldızlı ekip, Antalya'daki ilk iki milli maçında 31 Ekim 1984'te Finlandiya'ya 2-1,  21 Ocak 1998'de de Arnavutluk'a 4-1 mağlup olmuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.25 08:41 - Son Güncellenme: 2016.03.25 08:41 - HABER MERKEZİ
A