"Annesine kızdı, kendini 4'üncü kattan attı"

"Annesine kızdı, kendini 4'üncü kattan attı"

Eskişehir'de dün gece 7 katlı bir binanın 4'üncü katından düşen genç kızın, annesiyle tartıştıktan sonra kendisini aşağıya attığı iddia edildi.

2013.04.24 11:23 - Son Güncellenme: 2013.04.24 11:23 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
"Annesine kızdı, kendini 4'üncü kattan attı"


Arifiye Mahallesi Atatürk Caddesi'nde dün gece yaşanan olay öncesi, 14 yaşındaki Ceren A.'ın annesi ile cep telefonu meselesi yüzünden tartıştığı iddia edildi.
Eskişehir Osmangazi Üniversite Hastanesi beyin cerrahi yoğun bakım servisinde tedavi altına alınan genç kızın hayati tehlikesinin devam ettiği öğrenildi.
Ceren A.'nın, bir sosyal paylaşım sitesine, "Bazen, 'İyi ki varsın' diyecek insan arıyorsun, bulamıyorsun, garip" sözlerini yazması ise dikkat çekti.
Polis ekipleri olayla ilgili geniş çaplı inceleme başlattı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.04.24 11:23 - Son Güncellenme: 2013.04.24 11:23 - HABER MERKEZİ
A