Annesine bakmak için simit satıyor
Tokat'ta tek böbreği ile hayata tutunmaya çalışan kadına, 14 yaşındaki oğlu simit satarak destek olmaya çalışıyor.
2014.01.20 17:06 - Son Güncellenme: 2014.01.20 17:06 - Yaşam - HABER MERKEZİ
İstanbul'da kocası ile anlaşamadığı için birkaç ay önce memleketi Tokat'a dönüş yaparak, Yazıcıoğlu Mahallesi'nde bir apartmanın giriş katında ablasına ait dairede yaşamaya başlayan 42 yaşındaki Fadime Erdem, 8 yıldır böbrek hastalığı nedeni ile diyalize giriyor. 5 yıl önce de sol böbreğini kaybeden Erdem, akrabaları ve komşularının yardımı ile yaşam mücadelesi veriyor. Kış ortasında kömürsüz kalan Erdem, 3 ayda bir aldığı özürlü maaşının da kesildiğini ve rapor çıkmasını beklediğini söyledi. Hayatta tek dayanağının, 8. sınıfa giden 14 yaşındaki oğlu Yaşar olduğunu ifade eden Erdem, "Tek 1 böbrekle yaşıyorum. Haftada 3 gün diyalize giriyorum. Oğlum hafta sonları simit satıyor. Sabah 05.30'da kalkıp simit satmaya gidiyor. Oğlumla birlikte yaşam mücadelesi veriyoruz. Tek dayanağım, her şeyim oğlum" dedi.