Annesi ölen köpek yavrularına zabıta sahip çıktı

Annesi ölen köpek yavrularına zabıta sahip çıktı

HATAY'ın Dörtyol İlçesi'nde otomobilin çarpması sonucu telef olan köpeğin yavrularına zabıta sahip çıktı.

2016.02.03 17:16 - Son Güncellenme: 2016.02.03 17:17 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Annesi ölen köpek yavrularına zabıta sahip çıktı

Numuneler Mahallesi sakinleri, Dörtyol Belediyesi'ni arayarak gece bir sokak köpeğinin otomobilin çarpması sonucu öldüğünü ve yavrularının da başında beklediğini söyledi. Bunun üzerine mahalleye giden zabıta ekipleri, ölen annelerinin başında bekleyen 4 yavru köpekle karşılaştı.

Minik yavrular ilk olarak zabıta tarafından tek tek biberonla beslenip karınları doyuruldu. Zabıtalar ayrıca mahallede yaptığı araştırmada çok sayıda sokak köpeği ve yavrusu buldu. Gerekli bakımları yapılan 4 yavru ile diğer köpekler merkez Antakya İlçesi'ndeki Büyükşehir Belediyesi Hayvan Barınağına gönderildi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2016.02.03 17:16 - Son Güncellenme: 2016.02.03 17:17 - HABER MERKEZİ
A