Anneler Günü'nde "anneme küfür ettin" kavgası

Anneler Günü'nde "anneme küfür ettin" kavgası

Bursa'da Anneler Günü'nde bir restorantta alkol alarak eğlenen iki kişi arasında "Anneme küfür ettin" kavgası yaşandı. Çıkan kavgada annesine küfür edilediği iddia edilen şahıs bıçakla yaralandı.

2012.05.14 09:37 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Anneler Günü'nde "anneme küfür ettin" kavgası
90909-anneler-gunu-nde-anneme-kufur-ettin-kavgasi-4fb0aa20a7327.flv

Olay, merkez Osmangazi ilçesi Altıparmak Caddesi üzerinde meydana geldi. İddiaya göre Faruk G. (20) ile Hasan D. (24) cadde üzerinde bir restorantta alkol alarak eğlenmeye başladı. Alkolün dozunu fazla kaçıran şahıslardan Faruk G., Hasan D.'nin yanına gelerek, "Benim anneme küfür edeni yakarım" dedi. İkili arasında çıkan tartışmanın kısa sürede büyümesi üzerine Faruk G., bıçakla karnından yaralandı. Müşterilerin gözleri önünde gerçekleşen olay sonrası cadde üzerine çok sayıda polis ekibi sevk edildi. Kavga esnasında cadde üzerinde bulunan Nermin Baştürk isimli bayanın çiçekçi dükkanının camları kırılırken, yaralı şahıstan akan kanların izleri çiçek vazolarının üzerinde kaldı. Neye uğradıklarını şaşıran işyeri sahipleri iki kişinin aniden kavga ettiklerini ve işyerlerini dağıttıklarını söyledi.
  Polis, yaralı olan genci kontrol etmekte güçlük çekerken, olay yerine gelen sağlık ekipleri yaralıyı Bursa Devlet Hastanesi'ne kaldırdı. Tartıştığı kişiyi bıçakladığı iddia edilen Hasan D. ise polis tarafından göz altına alınarak Çarşı Polis Karakolu'na götürüldü. Kavga ederken yaralandığı iddia edilen Faruk G. polis verdiği ifadesinde, "Beni kimse bıçaklamadı. Daha önceden bir yaram vardı" dediği öğrenildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.05.14 09:37 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A