Anne ve 5 yaşındaki çocuğu sobadan zehirlendi

Anne ve 5 yaşındaki çocuğu sobadan zehirlendi

Niğde'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen bir kadın ve 5 yaşındaki çocuğu, hastaneye kaldırıldı.

2017.11.22 11:03 - Son Güncellenme: 2017.11.22 11:03 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Anne ve 5 yaşındaki çocuğu sobadan zehirlendi

Edinilen bilgiye göre Merkez Nar Mahallesi'nde Havva A. (39), sobaya kömür ilave ederek uyudu. Sabaha karşı kalktığında dumanı fark eden anne, cam ve kapıları açtıktan sonra komşularına haber verdi.

Komşuların ihbarı üzerine olay yerine sağlık ekibi sevk edildi. Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirlenen Havva A. ve 5 yaşındaki Ayşe A, sağlık ekipleri tarafından Ömer Halisdemir Eğitim ve Araştırma hastanesi acil servisine kaldırdı.

Çocuğun ve annenin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.11.22 11:03 - Son Güncellenme: 2017.11.22 11:03 - HABER MERKEZİ
A