Anne-oğul koronavirüsü yenerek taburcu oldu

Anne-oğul koronavirüsü yenerek taburcu oldu

MALATYA'da, koronavirüs tedavisinin ardından sağlığına kavuşan Fatma Taştan (82) ile oğlu Nusret Taştan (63) taburcu edilerek evine uğurlandı.

2020.04.19 18:29 - Son Güncellenme: 2020.04.19 18:39 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Anne-oğul koronavirüsü yenerek taburcu oldu

Tüm dünyayı etkisi altına alan yeni tip koronavirüs (Covid-19) salgını sonrası Malatya'da 150'den fazla kişinin yapılan testi pozitif çıktı. Bunun üzerine test sonucu pozitif çıkan hastalar Malatya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne tedaviye alındı. Hastanede tedavisi tamamlanan hastalardan Fatma Taştan ile oğlu Nusret Taştan, doktorlar tarafından uğurlandı. Cep telefonu kamerasıyla çekilen görüntüde, bir sağlık çalışanının, "Taburcu edildiniz, çıkabilirsiniz" demesinin ardından anne-oğul, sağlık çalışanları tarafından uğurlandı. Taburcu edilen anne ve oğlu, 14 gün boyunca evlerinde karantinada kalacak. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.19 18:29 - Son Güncellenme: 2020.04.19 18:39 - HABER MERKEZİ
A