Anlamlı konser
Eskişehir'de Büyükşehir Belediyesi Türk Halk Müziği Korosu tarafından Şehitleri ve Gazileri Anma Konseri düzenledi.
2013.04.08 18:20 - Son Güncellenme: 2013.04.08 18:20 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Zübeyde Hanım Kültür Merkezi'nde düzenlenen konsere çok sayıda Eskişehirlinin yanı sıra Türkiye Harp Malülü Gaziler Şehit Dul ve Yetimleri Derneği üyeleri katıldı. Koro şefliğini Ali Erdoğdu'nun yaptığı konserde, savaş ve kahramanlık türküleri seslendirildi. Efelerin gösterilerinin de yer aldığı konsere katılanlar zaman zaman duygusal anlar yaşadı. Türk Halk Müziği Korosu, konser sonunda dakikalarca alkışlandı.