Ankaralıları metroya kavuşturmak için 1350 işçi çalışıyor

Ankaralıları metroya kavuşturmak için 1350 işçi çalışıyor

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Altyapı Yatırımları Genel Müdür Vekili Tahan, Sincan-Batıkent, Kızılay-Çayyolu ve Keçiören-Tandoğan hatlarında 1350 işçinin çalıştığını söyledi.

2013.07.20 22:40 - Son Güncellenme: 2013.07.20 22:40 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Ankaralıları metroya kavuşturmak için 1350 işçi çalışıyor

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Altyapı Yatırımları Genel Müdür Vekili Tahan, Sincan-Batıkent, Kızılay-Çayyolu ve Keçiören-Tandoğan hatlarında 1350 işçinin çalıştığını söyledi.

Basın mensuplarına Sincan-Batıkent ve Kızılay-Çayyolu metro hatlarını gezdiren Tahan, yaptığı açıklamada Ankara metrolarında çalışmaların 24 saat esasına göre devam ettiğini belirterek, istasyonlarda ray döşemesinin tamamlandığını, peyzaj ve çevre düzenlemeleriyle  ilgili işlerin başladığını belirtti.

Sincan-Batıkent ve Kızılay-Çayyolu hatlarında elektromekanik ve sinyal sisteminde mühendislerle birlikte 240 işçi, inşaat ve mimari işlerde 730 işçi, 400'den fazla işçisinin de Keçiören-Tandoğan hattında çalıştığını bildiren Tahan, "1350 çalışanımız Ankaralıları metroya kavuşturmak için çalışıyor" dedi.

Metroların açılış tarihlerinde herhangi bir değişiklik olmayacağına dikkati çeken Tahan, şöyle konuştu:

"Biz arkamızdaki siyasi iradenin ve Sayın Bakanımız Binali Yıldırım'ın büyük desteğiyle usanmadan büyük bir zevkle çalışıyoruz. Marmaray'ın açılış tarihi olan 29 Ekim'de Batıkent-Sincan ve Kızılay-Çayyolu hatları da hazır olacak. Ama öngöremediğimiz ufak tefek sıkıntılar olacaktır. Onları da kısa sürede giderip bu yıl sonu itibarıyla kesintisiz işletmemizi sürdürmüş olacağız."

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.07.20 22:40 - Son Güncellenme: 2013.07.20 22:40 - HABER MERKEZİ
A