Ankaragücü tek golle kazandı

Ankaragücü tek golle kazandı

SPOR Toto 2'nci Lig Kırmızı Grup'ta Niğde'de oynanan maçta Niğde Belediyespor Ankaragücü'ne 1-0 mağlup oldu. Karşılaşmanın tek golünü konuk takım adına 31'nci dakikada Muharrem kaydetti.

2017.02.26 16:02 - Son Güncellenme: 2017.02.26 16:02 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Ankaragücü tek golle kazandı

Niğde Belediyespor-Ankaragücü: 0-1

STAT: 5 Şubat Stadyumu

HAKEMLER : Yavuz Çetin (xx), Muharrem Güzel (xx), Özcan Sultanoğlu (xx) 

NİĞDE BELEDİYESPOR: Muzaffer (xx)- Mustafa (xx), Hakan (xx), Serdar (xx), Semih (xx), Emin (xx) (Dk.61 Ufuk x), Uğur (xx), Alaaddin (xx) (Dk.65 Andaç x), Alper (xx) (Dk.78 Aykut x), Gökhan (xx), İbrahim (xx)

ANKARAGÜCÜ: Korcan (xx)- Mehmet (xx), Cenk (xx), Serkan (xx), Muhammed (xx), Sezgin (xx), Ferhat (xx), Orhan (xx) (Dk.65 Harun x), Ömer (xx) (Dk.89 Alihan), Erhan (xx), Muharrem (xx) (Dk.53 Enes xx)

SARI KARTLAR: Alaaddin, Mustafa, Uğur, İbrahim, Serdar (Niğde Belediyespor), Ferhat (Ankaragücü) 

GOL: Dk.31 Muharrem (Ankaragücü)

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.26 16:02 - Son Güncellenme: 2017.02.26 16:02 - HABER MERKEZİ
A