Ankaragücü'nden Fenerbahçe'ye gönderme
Süper Lig'in 10. haftasında Fenerbahçe evinde Ankaragücü'ne 3-1 mağlup oldu. Maç sırasında Fenerbahçe taraftarları, eski hocaları İsmail Kartal lehine tezahüratlarda bulundu.
2018.10.28 23:27 - Son Güncellenme: 2018.10.28 23:28 - Spor - HABER MERKEZİ
Süper Lig'in 10. haftasında Fenerbahçe evinde Ankaragücü'ne 3-1 mağlup oldu. Maçın bir bölümünde Fenerbahçe taraftarları, eski hocaları İsmail Kartal lehine tezahüratlarda bulundu.
İsmail Kartal da taraftarlara el sallayarak teşekkür etti.
Ankaragücü ise bu tezahüratların ardından sosyal medya hesabından göndermede bulundu.
