Ankaragücü Başkanı Faruk Koca'dan ilk açıklama: Hatırlamıyorum
Süper Lig'in 15'inci haftasında MKE Ankaragücü ile Çaykur Rizespor 1-1 berabere kaldı. Karşılaşmanın ardından sahaya inen MKE Ankaragücü Başkanı Faruk Koca, mücadelenin hakemi Halil Umut Meler'e saldırarak yumruk attı.
2023.12.12 00:22 - Son Güncellenme: 2023.12.12 01:07 - Güncel - HABER MERKEZİ
Yaşananlar sonrası Beyaz TV'ye konuşan Ankaragücü Başkanı Faruk Koca, "Beynim attı, gözüm karardı! Ne yaptığımı hatırlamıyorum!" açıklamasını yaptı.
Futbolda büyük şok! Başkan, hakeme yumruk attı
Ankaragücü Başkanı Faruk Koca gözaltına alındı!