Ankara Yolu trafiğe açıldı
Bursa-Ankara karayolu, İnegöl Organize Sanayi Bölgesi (OSB) kavşağında saat 16.00 sıralarında kar nedeniyle kontrolden çıkan TIR'ın kayması sonucu çift yönlü olarak ulaşıma kapanmıştı.
2015.01.01 00:53 - Son Güncellenme: 2015.01.01 00:54 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Karayolları ve belediye ekiplerinin 6 saatlik yoğun çalışması sonucu yol saat 22.00 sıralarında çift yönlü olarak ulaşım açıldı.