Ankara metrosunda bir kişi, kendini raylara attı

Ankara metrosunda bir kişi, kendini raylara attı

Başkent Ankara'da Batıkent-Kızılay Metro Hattı Ostim İstasyonu'nda bir kişi, kendini raylara attı. Herkese korku dolu anlar yaşatan şahıs, yaralı olarak kurtarıldı.

2022.09.21 01:12 - Son Güncellenme: 2022.09.21 01:12 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Ankara metrosunda bir kişi, kendini raylara attı

Ankara'da bir metro istasyonu, hareketli anlara sahne oldu.

Akşam saatlerinde Batıkent-Kızılay Metro Hattı Ostim İstasyonu'nda yaşanan olayda istasyonda bekleyen şahıs, henüz bilinmeyen bir nedenle raylara atladı. Raylara atlayan şahıs, Ankara Büyükşehir Belediyesi İtfaiye ekipleri tarafından yaralı olarak kurtarıldı.

Şahıs hastaneye kaldırılırken yaşanan olay nedeniyle Batıkent-Kızılay Metro Hattı arasındaki seferler durduruldu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.09.21 01:12 - Son Güncellenme: 2022.09.21 01:12 - HABER MERKEZİ
A