Ankara'da ulaşıma düzenleme

Ankara'da ulaşıma düzenleme

EGO Genel Müdürlüğü, Ramazan ayının başladığı 2 Nisan 2022 itibarıyla toplu ulaşımda yeni bir düzenlemeye gitti.

2022.04.01 07:54 - Son Güncellenme: 2022.04.01 07:54 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Ankara'da ulaşıma düzenleme

EGO Genel Müdürlüğü, Ramazan ayı süresince vatandaşların ulaşımda herhangi bir sıkıntı yaşamamaları için tüm tedbirlerini aldı.

Bu kapsamda; EGO Genel Müdürlüğü'nün Raylı Sistem İşletmeleri (Metro ve ANKARAY) Ramazan ayının başladığı 2 Nisan 2022 itibarıyla gece saat 01.00'e kadar hizmet verecek.

EGO Otobüsleri için başlatılan 24 saat kesintisiz ulaşım hizmeti, Ramazan ayında da devam edecek. Bu kapsamda; saat 00.00, 01.30, 03.30, 05.30 aralıklarında Ulus- Kızılay duraklarından karşılıklı olarak hareket edecek şekilde 29 adet gece servisi güzergâhında 112 adet servisle hizmet verilecek.

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2022.04.01 07:54 - Son Güncellenme: 2022.04.01 07:54 - HABER MERKEZİ
A