Ankara'da ücretsiz ulaşıma devam
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, 15 Temmuz darbe girişiminden sonra başlatılan ücretsiz ulaşım seferlerinin 1 hafta daha uzatıldığını bildirdi.
2016.07.31 13:05 - Son Güncellenme: 2016.07.31 13:05 - Güncel - HABER MERKEZİ
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Gökçek, 8 Ağustos Pazartesi sabahına kadar devam edecek uygulamanın, daha önce olduğu gibi, belediye otobüslerinin yanı sıra Metro ve Ankaray'ı da kapsadığını belirtti.