Ankara'da otobüs göle dönen yoldan geçmesi sonucu bariyer yıkıldı!
Ankara Büyükşehir Belediyesi'ne ait yolcu otobüsü, göle dönen yoldan geçerken taşan su, beton bariyeri yıkarak yol kenarındaki evlere hasar verdi. O anlar, cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.
2023.06.15 10:23 - Son Güncellenme: 2023.06.15 10:25 - Güncel - HABER MERKEZİ
Dün öğle saatlerinde Ankara Büyükşehir Belediyesi'ne ait yolcu otobüsü, Sancaktepe Mahallesi 1538'inci Sokak'tan geçti. Otobüs, göle dönen yoldan geçerken dalga oluştu.
Bariyeri yıktı
Bu da beton bariyerin yıkılmasına neden oldu. Beton bariyerin yıkıldığı yerden akan su, yol kenarında bulunan evlere hasar verdi. Taşmanın etkisiyle taşlar sürüklenirken, toprak kayması da meydana geldi.
Yaralanan yok
Neyse ki olayda yaralanan olmadı. Dehşete düşüren anlar, cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.