Ankara'da ormanlık alanlara giriş yasaklandı

Ankara'da ormanlık alanlara giriş yasaklandı

Ankara Valiliği, kentteki orman yangını riskinin artması nedeniyle ormanlık alanlara girişi yasakladı. Bugünden itibaren uygulamaya konulan yasak, 30 Eylül'e kadar geçerli olacak.

2024.06.12 12:04 - Son Güncellenme: 2024.06.12 12:05 - Güncel - NTV
A