Ankara'da Kötü koku, ölümün habercisi oldu
Başkent Ankara'da yalnız yaşadığı öğrenilen 85 yaşındaki bir kişi, evinde ölü bulundu. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.
2022.12.20 22:20 - Son Güncellenme: 2022.12.20 22:21 - Güncel - HABER MERKEZİ
Alınan bilgiye göre, Keçiören ilçesi İncirli Mahallesi'ndeki bir apartman dairesinden kötü koku gelmesi üzerine yetkililere haber verildi.
İhbar üzerine gelen polis ekipleri, içeri girdiklerinde 85 yaşındaki Hüseyin E'nin yatağında hareketsiz olduğunu görüp sağlık ekiplerini çağırdı.
Sağlık ekipleri, incelemesinde yaşlı adamın hayatını kaybettiğini belirledi.
Ceset, otopsi için Adli Tıp Kurumu morguna gönderildi.
Hüseyin E'nin Almanya'dan emekli olduğu öğrenildi.
Soruşturma sürüyor.