Ankara'da köpeğini otobüse bindiren vatandaş ve yolcular tartıştı
Kızılay'da ağızlıksız köpeği ile otobüse binen kadın ile yolcular arasında tartışma çıktı.
2024.06.22 12:08 - Son Güncellenme: 2024.06.22 12:10 - Güncel - İHA
00:20
İLGİLİ VİDEO
Ankara'da köpeğini otobüse bindiren vatandaş ve yolcular tartıştı
Ankara'da Altıağaç-Ulus arasında sefer yapan 343 numaralı EGO otobüsünde meydana gelen olayda yolcu almak için duran otobüse, kucağında ağızlığı olmayan köpeğiyle binmek isteyen bir kişi ile otobüstekiler arasında tartışma çıktı.
Yolcular kucağında köpek bulunan vatandaşın otobüsten inmesini istedi.
Hakaret edip saldırdı
Otobüsten indirilen kişinin yolculara hakaret etmesi ve saldırması tepki çekti. Otobüste yaşananlar bir vatandaş tarafından cep telefonu ile kaydedildi.