Ankara'da bir garip eylem

Ankara'da bir garip eylem

Kızılay'da öğrenci evleri ile ilgili açıklamaları protesto eden bir grup, "Kal Geldi Dansı" eylemi düzenledi.

2013.11.13 14:40 - Son Güncellenme: 2013.11.13 14:40 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Ankara'da bir garip eylem


Kızılay'da öğrenci evleri ile ilgili açıklamaları protesto eden bir grup, "Kal Geldi Dansı" eylemi düzenledi.

Güvenpark'ta toplanan "Başkent Dayanışması" adlı grup, dans ederek öğrenci evlerine yönelik açıklamaları protesto etti. Grubun yaptığı dansa vatandaşlar yoğun ilgi gösterirken, bazı vatandaşlar da dansa katıldı. Dansın ardından grup adına yapılan açıklamada, "Başbakan'ın yasal alanımıza müdahale etmesinden ötürü bizlere kal geldi. Bizler de kızlı erkekli dans ederek Başbakan'ın konuşmalarını protesto ediyoruz. Başkent Dayanışması olarak bir Başkent'te yaşıyoruz ve yaşam alanlarına karışılmasından dolayı mutsuz olduğumuzu, çağdaş bir yaşamı özlediğimizi ifade ediyoruz. Bundan dolayı da kızlı erkekli olarak dans ediyoruz. Hepimiz öğrenci evinde kaldık, onun güzelliğini, paylaşımını, varlığını ve yokluğunu paylaşamayanlar elbette ki kötü düşünüyorlar" dedi.

Basın açıklamasının ardından eylem sona erdi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.11.13 14:40 - Son Güncellenme: 2013.11.13 14:40 - HABER MERKEZİ
A