Ankara'da acıkan ayı masadaki şekerleri yedi
Ankara'nın Kızılcahamam ilçesinde bir restoranın bahçesine giren ve masada bulduğu şekerleri yiyen ayının o anları dükkan sahibi tarafından kameraya alındı.
2024.09.06 08:36 - Son Güncellenme: 2024.09.06 08:37 - Yaşam - DHA
5 Eylül Perşembe günü saat 20.40 sıralarında Kızılcahamam ilçesinde Soğuksu Milli Parkı'nda bulunan bir restoranın bahçesinde meydana gelen olayda, aç kaldığı için ormandan restoran bahçesine geldiği düşünülen ayı, masalarda yemek aradı.
Yemek bulamayan ayı bir süre masada bulduğu şekerleri yedi.
Ardından masadan şekerliği alan ayı ormana doğru uzaklaşarak gözden kayboldu.