Angola'da ilan edilen OHAL 15 gün uzatıldı

Angola'da ilan edilen OHAL 15 gün uzatıldı

Afrika ülkesi Angola'da, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınıyla mücadele kapsamında ilan edilen olağanüstü hal (OHAL) 15 gün uzatıldı.

2020.04.25 21:01 - Son Güncellenme: 2020.04.25 21:01 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Angola'da ilan edilen OHAL 15 gün uzatıldı

Cumhurbaşkanlığından yapılan açıklamada, Cumhurbaşkanı Joao Lourenço'nun, salgınla mücadele çerçevesinde daha önce ilan edilen OHAL'i bugünden itibaren 10 Mart'ta kadar uzattığı belirtildi.

Açıklamada, bu kararla vatandaşların hayatının korumasının amaçlandığı kaydedildi.

Ülkede şu ana kadar 25 Kovid-19 vakası görülürken, 2 kişi virüs nedeniyle yaşamını yitirdi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2020.04.25 21:01 - Son Güncellenme: 2020.04.25 21:01 - HABER MERKEZİ
A