Andaç Gürkan Kocabıyık: Devrenin son maçını 3 puanla kapadığımız için mutluyuz

Andaç Gürkan Kocabıyık: Devrenin son maçını 3 puanla kapadığımız için mutluyuz

Tuzlaspor Teknik Sorumlusu Andaç Gürkan Kocabıyık, Altay galibiyeti sonrası yaptığı açıklamada mutlu olduklarını aktararak, "Umarım 2. devreye iyi başlarız" dedi.

2022.12.24 16:15 - Son Güncellenme: 2022.12.24 16:16 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Andaç Gürkan Kocabıyık: Devrenin son maçını 3 puanla kapadığımız için mutluyuz

Spor Toto 1. Lig'in 19. haftasında Tuzlaspor, konuk ettiği Altay'ı 4-2 mağlup etti. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Tuzlaspor Teknik Sorumlusu Andaç Gürkan Kocabıyık, "Devrenin son maçını 3 puanla kapadığımız için mutluyuz. En azından sezonun ikinci devresine iyi hazırlanacağız, moralli gireceğiz. Zor bir süreçti bizim için. Mücadele de iyi bir skorla bitti. Umarım 2. devreye iyi başlarız" ifadelerini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2022.12.24 16:15 - Son Güncellenme: 2022.12.24 16:16 - HABER MERKEZİ
A