Anadolu Yıldızlar Ligi Badminton sona erdi

Anadolu Yıldızlar Ligi Badminton sona erdi

Gençlik ve Spor Bakanlığı Spor Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi Badminton çeyrek final müsabakaları Bilecik'te sona erdi.

2016.02.14 18:22 - Son Güncellenme: 2016.02.14 18:23 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Anadolu Yıldızlar Ligi Badminton sona erdi

Anadolu Yıldızlar Ligi'nde 11 branşta 81 il ve 25 bin sporcunun katılımıyla gerçekleştirilen erkekler badminton çeyrek final müsabakalarında A grubunda Manisa, B grubunda Denizli C grubunda Bursa birinci olurken, bayanlar A grubunda İstanbul Avrupa, B grubunda Denizli ve C grubunda Kütahya birinci oldu.

Başarılı sporculara Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Aslan Yıldız tarafından başarı belgesi verildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.14 18:22 - Son Güncellenme: 2016.02.14 18:23 - HABER MERKEZİ
A