Anadolu Yıldızlar Ligi Badminton sona erdi
Gençlik ve Spor Bakanlığı Spor Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi Badminton çeyrek final müsabakaları Bilecik'te sona erdi.
2016.02.14 18:22 - Son Güncellenme: 2016.02.14 18:23 - Spor - HABER MERKEZİ
Anadolu Yıldızlar Ligi'nde 11 branşta 81 il ve 25 bin sporcunun katılımıyla gerçekleştirilen erkekler badminton çeyrek final müsabakalarında A grubunda Manisa, B grubunda Denizli C grubunda Bursa birinci olurken, bayanlar A grubunda İstanbul Avrupa, B grubunda Denizli ve C grubunda Kütahya birinci oldu.
Başarılı sporculara Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Aslan Yıldız tarafından başarı belgesi verildi.