Amrabat yine şaşırttı!
MP Antalyaspor'a kiralanması konusunda uzlaşıldığı açıklanan Amrabat şaşırttı.
2014.01.07 18:03 - Son Güncellenme: 2014.01.07 18:03 - Spor - HABER MERKEZİ
Galatasaray'ın yabancı kontenjanı nedeniyle yollarını ayırmaya çalıştığı ve Antalyaspor Başkanı'nın kiralık olarak oynaması için Galatasaray'la anlaştıklarını açıkladığı Nordin Amrabat'tan şaşırtan bir tweet geldi.
Antalyaspor Kulübü Başkanı Gültekin Gencer'in birkaç saat önce Galatasaray'la anlaştıklarını ve sezon sonuna kadar kırmızı beyazlı takımda kiralık oynayacağını belirttiği Amrabat'tan çok farklı bir tweet geldi. Amrabat resmi Twitter hesabından "Bu gece şehrim İstanbul'a dönüyorum. İnşallah Galatasaray'la iyi ve başarılı bir şekilde sezonu bitiririz. En büyük Cimbom!!" yazdı.