Amedspor yöneticilerini hastanelik ettiler

Amedspor yöneticilerini hastanelik ettiler

Türkiye Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup'ta Amedspor deplasmanda Ankaragücü'nü 2-1 mağlup etti. Maçın ardından protokolde bulunan Amedsporlu 5 yönetici darp edildi.

2016.04.24 19:29 - Son Güncellenme: 2016.04.24 23:28 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Amedspor yöneticilerini hastanelik ettiler
01:50 Amedsportif yöneticilerine statta dayak!

İLGİLİ VİDEO

Amedsportif yöneticilerine statta dayak!

01:12 Bursaspor-Amed maçında gerginlik

İLGİLİ VİDEO

Bursaspor-Amed maçında gerginlik

Türkiye Spor Toto 2. Ligi'nde oynanan Ankaragücü-Amedspor maçının ardından ortalık karıştı.

Amedspor'un 2-1 galip ayrıldığı maçın ardından protokol tribününde bulunanAnkaragücü yöneticileri ve taraftarları Amedspor yöneticilerine saldırdı. Darp edilen ve feci şekilde yaralanan Amedsporlu 5 yönetici Ümre Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Amedspor kafilesini taşıyan otobüse de maç çıkışı Ankaragücü taraftarları tarafından taşlı sopalı saldırı yapıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.04.24 19:29 - Son Güncellenme: 2016.04.24 23:28 - HABER MERKEZİ
A