Amedspor yöneticilerini hastanelik ettiler
Türkiye Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup'ta Amedspor deplasmanda Ankaragücü'nü 2-1 mağlup etti. Maçın ardından protokolde bulunan Amedsporlu 5 yönetici darp edildi.
2016.04.24 19:29 - Son Güncellenme: 2016.04.24 23:28 - Güncel - HABER MERKEZİ
01:50
İLGİLİ VİDEO
Amedsportif yöneticilerine statta dayak!
01:12
İLGİLİ VİDEO
Bursaspor-Amed maçında gerginlik
Türkiye Spor Toto 2. Ligi'nde oynanan Ankaragücü-Amedspor maçının ardından ortalık karıştı.
Amedspor'un 2-1 galip ayrıldığı maçın ardından protokol tribününde bulunanAnkaragücü yöneticileri ve taraftarları Amedspor yöneticilerine saldırdı. Darp edilen ve feci şekilde yaralanan Amedsporlu 5 yönetici Ümre Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.
Amedspor kafilesini taşıyan otobüse de maç çıkışı Ankaragücü taraftarları tarafından taşlı sopalı saldırı yapıldı.