Ambulansların camını kırdı
KOCAELİ Devlet Hastanesi Acil Servisi önünde beklerken biri askeri hastaneye ait 2 ambulansın camlarını taşla kıran alkollü kişi gözaltına alındı.
2013.04.04 13:22 - Son Güncellenme: 2013.04.04 13:23 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Kocaeli Devlet Hastanesi Acil Servis girişine gelen ve alkollü 34 yaşındaki Mesut O. çevresine küfürlerek etmeye başladı. Daha sonra hastane bahçesinde bulunan biri askeri hastaneye, diğeri ise Sağlık Müdürlüğü'ne ait 2 ambulansın camlarını elindeki taşla vurarak kırdı.
Vatandaşların ihbarı ile olay yerine gelen polis ekiplerinin gözaltına aldığı Mesut O.'nun aşırı derecede alkollü olduğu anlaşıldı. Mesut O. İzmit ilçe Asayiş Şube Müdürlüğü'nde ifadesi alındıktan sonra Kocaeli Adliyesi'ne sevkedildi.