Ambulans otomobil ile çarpıştı
ŞANLIURFA'da, hastayı almak üzere giden ambulans, kavşakta otomobille çarpıştı. Kimsenin yaralanmadığı kazada, ambulans ve otomobilde hasar oluştu.
2014.01.29 17:13 - Son Güncellenme: 2014.01.29 17:13 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Kaza, öğleden sonra Hızmalı Mahallesi'nde meydana geldi. Yapılan çağrı üzerine hasta almaya giden Necati Eke yönetimindeki 63 E 8850 plakalı ambulans, mezarlık kavşağında Mehmet Ekol yönetimindeki 63 VL 738 plakalı otomobille çarpıştı. Kimsenin yaralanmadığı kazada hasar gören ambulans ve otomobil, çekiciyle yoldan kaldırıldı.
Kazayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.