Ambulans kaza yaptı
Bandırma ilçesinde, ambulansla otomobilin çarpışması sonucu 1 kişi öldü, 2 kişi yaralandı.
2013.11.25 17:23 - Son Güncellenme: 2013.11.25 17:24 - Yaşam - HABER MERKEZİ
İbrahim Küçükçınar yönetimindeki Gönen Devlet Hastanesine ait ambulans, diyaliz hastası Hasibe Yavaşoğulları'nı (76) Balıkesir Devlet Hastanesine götürürken, Erdek Kavşağı'nda, Mustafa Sezgin (38) idaresindeki otomobille çarpıştı.
Devrilen ve metrelerce sürüklenen ambulanstaki Yavaşoğulları, kaza yerinde öldü. Yaralanan otomobil sürücüsü Mustafa Sezgin ve aynı araçta bulunan Sebile Sezgin, Bandırma Devlet Hastanesine kaldırıldı.