Amasya'da çiğ köfte yiyen 6 öğrenci hastanelik oldu

Amasya'da çiğ köfte yiyen 6 öğrenci hastanelik oldu

Amasya'da marketten aldıkları çiğ köfteyi yedikten sonra okulda rahatsızlanan 6 öğrenci, hastanelik oldu. Talihsiz öğrencilerin gıda zehirlenmesi yaşadığı düşünülüyor.

2023.10.09 19:45 - Son Güncellenme: 2023.10.09 19:45 - Güncel - İHA
A
Amasya'da çiğ köfte yiyen 6 öğrenci hastanelik oldu

Amasya Anadolu Lisesi'nde marketten aldıkları çiğ köfteyi yiyen 6 öğrenci, bir süre sonra rahatsızlandı. Okul yöneticileri durumu acil sağlık ekiplerine bildirdi. Öğrenciler gıda zehirlenmesi şüphesiyle okula gelen ambulanslara alınarak Amasya Üniversitesi Sabuncuoğlu Şerefeddin Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Amasya Milli Eğitim Müdürü Mehmet Türkmen, mide bulantısı ve baş dönmesi şikayetiyle götürüldükleri hastaneden taburcu edilen öğrencilerin durumlarının iyi olduğunu açıkladı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.10.09 19:45 - Son Güncellenme: 2023.10.09 19:45 - İHA
A