Altınordu'nun sakatlıklarla başı dertte!
TFF 1'inci Lig'de ilk yarının son haftasında pazartesi günü deplasmanda Büyükşehir Belediye Erzurumspor'la karşılaşacak Altınordu'da 3 futbolcu sakatlığından ötürü görev alamayacak.
2017.12.22 17:55 - Son Güncellenme: 2017.12.22 17:55 - Spor - HABER MERKEZİ
Teknik direktör Hüseyin Eroğlu, Kerim Alıcı, Berk Erel ve Alican'ın tedavilerinin sürdüğünü belirterek, "Erzurumspor karşılaşmasına 3 futbolcumuzdan yoksun çıkacağız. Ancak şartlar ne olursa olsun kazanıp devre arasına moralli girmek istiyoruz" dedi.Altınordu'da kart cezaları biten Caner ve Deniz ise Erzurumspor'a karşı görev alabilecek.