Altınlarıyla parka gitti,ne altın aldı ne de para!
Bursa'da sıcak havadan etkilenip çocuk parkında bir süre dinlenmek isteyen kadın, içinde 3 bin 500 TL ve altın bilezik bulunan çantasını çaldırdı.
2012.08.11 11:15 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre olay, merkez Osmangazi ilçesi Gaziakdemir Mahallesi'nde meydana geldi. Sıcak havalardan dolayı bunalan Z.O. (38), bir çocuk parkına girip dinlenmek istedi. Bankta oturan Z.O., bir süre sonra içerisinde 3 bin 500 TL para ve altın bilezik bulunan çantasının çalındığını fark etti. Olay yerine gelen polisler, Z.O.'nun ifadesinin alınmasının ardından soruşturma başlattı.