Altın dişlerini çaldılar
Bursa'da ziynet eşyalarını evde bırakarak dışarı çıkan 34 yaşındaki kadın, döndüğünde altınlarının çalındığını görünce neye uğradığını şaşırdı.
2014.08.15 11:11 - Son Güncellenme: 2014.08.15 11:11 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Olay, Bursa'nın Kestel ilçesi Vanimehmet Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre ziynet eşyalarını evde bırakan 34 yaşındaki H.T. dışarı çıktı. Evde kimsenin olmadığını fark eden hırsız veya hırsızlar; 3 adet kolye, 4 adet bilezik, 2 adet küpe, 7 tane düz yüzük, 4 adet altın diş, 5 adet altın kolye boncuğu, 1 adet yarım altın, 1 adet tam Özbekistan altını, 1 adet tek taş yüzük, 2 adet alyans yüzüğü alarak kayıplara karıştı. Eve döndüğünde altınlarını koyduğu yerde bulamayan H.T. neye uğradığını şaşırdı. Olay yerine gelen polis ekipleri, gerekli incelemenin ardından tahkikat başlattı.