Altepe, Bursa İl Dernekleri Federasyonu üyeleriyle bir araya geldi

Altepe, Bursa İl Dernekleri Federasyonu üyeleriyle bir araya geldi

Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, Bursa İl Dernekleri Federasyonu üyeleriyle bir araya geldi.

2013.11.27 20:44 - Son Güncellenme: 2013.11.27 20:44 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Altepe, Bursa İl Dernekleri Federasyonu üyeleriyle bir araya geldi

 

Acemler'deki Başkanlık makamındaki görüşmede konuşan Altepe, Büyükşehir Belediyesinin çalışmaları hakkında bilgi verdi.

Bursa'nın özellikli bir şehir olduğuna dikkati çeken Altepe, şöyle konuştu:

"Güçlü, üreten, renkli bir şehir olan Bursa, diğer kentlerden gelip burada yaşayan vatandaşlarıyla da bu rengi yakaladı. Bursa, birçok kültürün bir araya geldiği bir zenginliğe ev sahipliği yapıyor. Bursa'da zengin kültürümüz yaşasın istiyoruz. Bu şehri geleceğe taşıma noktasında gerekeni yapıyoruz, yapmaya da devam edeceğiz."

Bursa Yozgatlılar Derneği Başkanı Ahmet Aslan ise Edirne, Van, Bitlis, Afyon, Ordu, Manisa ve Bayburt gibi illerden temsilcilerin bir araya gelerek federasyonu oluşturduğunu anlatarak, dayanışma ve kültürler arası kaynaşmayı sağlamayı amaçladıklarını bildirdi.

Altepe, daha sonra konuklarına Bursa'ya özgü hediyeler verdi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.11.27 20:44 - Son Güncellenme: 2013.11.27 20:44 - HABER MERKEZİ
A