Altay 1 puana sevinemedi

Altay 1 puana sevinemedi

DİYARBAKIR Büyükşehir Belediyespor'la deplasmanda 1-1 berabere kalan Altay, Diyarbakır'da 27 yıldır maç kazanamama şanssızlığını yenemezken, alınan 1 puan hiç kimseyi mutlu etmedi.

2013.09.16 18:09 - Son Güncellenme: 2013.09.16 18:09 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Altay 1 puana sevinemedi

Emrah Kaya'nın bir şutunun direkten döndüğü karşılaşmanın 90+2. dakikasında Mustafa Cevahir'in ayağından bir de penaltı kaçıran siyah beyazlılar, maçtan sonra soyunma odasında mağlup olmuş gibi üzüldü.

"Kazanabileceğimiz maç berabere bitti" diyen teknik direktör Ümit Kayıhan, zor bir deplasmanda hem rakiple, hem de sıcakla mücadele ettiklerini belirterek, "Seyirci desteğini alan rakibimiz karşısında oyuncularım her şeye rağmen çok iyi mücadele etti. 1-1'den sonra bocaladık, son bölümde öne çıkıp baskı kurduk. Diyarbakır'da 2 puan bıraktık ancak doğru yoldayız" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.16 18:09 - Son Güncellenme: 2013.09.16 18:09 - HABER MERKEZİ
A