Alo, Papa'yım ben kimse yok mu?

Alo, Papa'yım ben kimse yok mu?

KATOLİKLERİN ruhani lideri çok kızdı.

2014.01.05 10:10 - Son Güncellenme: 2014.01.05 10:11 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Alo, Papa'yım ben kimse yok mu?

 

Papa Francesco, 31 Aralık sabahı İspanya'daki Karmelit Tarikatı üyesi rahibelerin kaldığı manastırı aradı. Çalan telefona yanıt alamayan Papa, telesekretere şu mesajı bıraktı: Telefonu cevaplayamayacak kadar önemli ne yapıyorsunuz? Ben Papa'yım, yeni yıl için aramıştım. Bakalım daha sonra arar mıyım! Tanrı sizi korusun. 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.01.05 10:10 - Son Güncellenme: 2014.01.05 10:11 - HABER MERKEZİ
A