"Almanya'nın kaybettiği bir şey yok!"
Almanya teknik direktörü Joachim Löw, 2-0'lık Polonya yenilgisini değerlendirdi.
2014.10.13 18:09 - Son Güncellenme: 2014.10.13 18:09 - Spor - HABER MERKEZİ
Almanya, Euro 2016 elemelerindeki ikinci maçında deplasmanda Polonya'ya 2-0 kaybetmişti. Bu maç ile ilgili yeniden açıklamalar yapan başarılı hoca Löw ise, takımın kötü gidişte olduğu iddialarını yalanladı.
Löw, "Kötü giden bir durum yok. Oyuncularımız halen hırslı ve iyi bir takımız. Sadece Polonya yenilgisinin nedenlerini konuştuk." dedi.
Löw, İrlanda karşısında kazanıp yeniden güçlerini göstereceklerini de sözlerine ekledi.