Almanya'dan savaşmak için Suriye'ye gittiler

Almanya'dan savaşmak için Suriye'ye gittiler

Almanya'dan 270 kişi Beşar Esad'a karşı savaşmak için Suriye'ye gitti.

2014.01.23 09:59 - Son Güncellenme: 2014.01.23 10:01 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Almanya'dan savaşmak için Suriye'ye gittiler

 

Alman Anayasayı Koruma Dairesi'nin yaptığı açıklamaya göre, bugüne kadar 270 kişi bu amaçla Suriye'ye gitti. Bunlardan 15'i Suriye'deki iç savaşta yaşamını yitirdi.

Anayasayı Koruma Dairesi, Suriye'ye giden 270 kişiden bazılarının Almanya'ya geri döndüğünü bildirdi. Daire, Almanya'ya geri dönenlerini tam sayısının bilinmediğini de belirtti. Alman güvenlik birimleri, Suriye'ye gidenlerin sayısının beklenenden fazla olduğuna dikkat çekiyorlar. Ayrıca Suriye'de savaşa katıldıktan sonra ülkeye gelen İslamcıların radikalleşmiş olmasından endişe ediliyor.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.01.23 09:59 - Son Güncellenme: 2014.01.23 10:01 - HABER MERKEZİ
A